TALLERS ARTROOM

CARTELL ARTROOM NADAL

Bona tarda!!!

Tot just ara acaben de publicar el cartell referent als tallers que impartiré a l’Artroom el dia 1 de desembre. Si voleu veure les fotografies amb mes detall feu un cop d’ull al meu bloc

Estan els meus tallers i veureu que hi ha el taller de temps de tardor que l’impartirà Tonyi Mateos, veureu que és una cucada!!!

Per qualsevol d’aquests tallers us heu de posar en contacte amb mi per mail : eva.arroyo@gmx.es

Recordeu que les places son limitades!!!!!

Us esperem!!!

Buenas tardes!!!
Justo ahora acaban de publicar el cartel referente a los talleres que impartiré al Artroom el dia 1 de diciembre. Si quereis ver las fotografias con más detalle hacer un vistazo a mi blog

Estan mis talleres y vereis que hay el taller “Temps de tardor” que lo impartirá Tonyi Mateos vereis que es una cucada!!!

Para cualquier de estos talleres os teneis que poner en contacto conmigo por mail: eva.arroyo@gmx.es

Recordaros que las plazas son limitadas!!!

Os esperamos!!!

4 comentarios (+¿añadir los tuyos?)

  1. Marta
    Nov 19, 2013 @ 20:39:08

    Quina bona notícia Eva, aquests tallers seran espectaculars. Felicitas !!!

    Responder

    • detallsidetallets
      Nov 19, 2013 @ 20:46:10

      Gràcies Marta!!!, Ja hi vaig anar al març i ara torno a repetir…M’ho vaig passar molt bé i vaig conèixer a molta gent..

      Crec que serà molt xulo tot…amb aire nadalenc…ains kines ganes 😉

      Responder

  2. Laura
    Nov 20, 2013 @ 07:24:08

    Quina bona pinta tenen aquests tallers!!!
    Tens un regalet al meu blog!!
    Ptonets!!

    Responder

Responder

