FOFUTXA MESTRA

fofulledoner2

Aquesta es la fofutxa que vaig realizar juntament amb la tarja-álbum que us vaig ensenyar l’altre dia.

La nina anava adreçada a la directora d’una llar d’infants de Salt. Aquesta llar d’infants fa ja 10 anys que funciona i per celebrar-ho em van encarregar aquestes dues cosetes les mestres i el personal que hi treballa.
L’he realitzat amb texans i amb una bata taronja.(ara no fan servir aquesta bata, però quan van començar era taronja amb quadres blancs, i em va fer gràcia que s’hi assemblés).
El cabell també l’he fet diferent de les altres que havia realitzat fins ara, aquesta vegada es mitja melena amb puntes enlaire.
Estic contenta amb el resultat. M’agradaria donar les gràcies per confiar en mi per fer aquests detalls per l’aniversari.

Esta es la fofucha que hice juntamente con la tarjeta-álbum que os enseñé el otro día.

La muñeca iba dirigida a la directora de una guardería de Salt. Esta guardería hace ya 10 años que funciona y para celebrarlo me encargaron estas cositas las maestras y el personal que trabaja allí.
La he realizado con tejanos y una bata naranja(ara no hacen servir esta bata, pero cuando empezaron era naranja con cuadros blancos, y me hizo gracia que se pareciera).
El pelo también lo he echo diferente de los otros que había realizado hasta ahora, esta vez es media melena con puntas arriba.
Estoy contenta con el resultado.
Me gustaría dar las gracias por confiar en mí para hacer estos detalles para el aniversario

6 comentarios (+¿añadir los tuyos?)

  1. Sílvia Barroso
    Oct 02, 2013 @ 09:26:21

    És una cucada en tota regla!

    Responder

  2. Marta
    Oct 02, 2013 @ 13:37:02

    Renoi Eva, les teves mans no paren ni un minut !! És super xula. La veritat és que jo no sabria ni per on començar.

    Responder

    • detallsidetallets
      Oct 02, 2013 @ 21:38:00

      Gràcies Marta…tens tota la raó, no paro mai, i quan no estic treballant estic pensant en el que faré jajajaja. Jo les fofutxes normalment les faig per encàrrec. Però la veritat és que és molt divertit treballar amb goma eva.

      Responder

  3. carolinada
    Oct 03, 2013 @ 09:09:39

    segur que a la directora la va deixar impresionada! es devia emocionar molt, tant amb la nineta com amb la súpertarja! ets una manetes!

    Responder

    • detallsidetallets
      Oct 04, 2013 @ 09:39:37

      Això espero Carolina!!!…. jajajajaja, la idea és que li agradés, i a més, sempre se sol regalar alguna cosa a la mestra del nen/a, però a la directora del centre no. O sigui que ja li tocava.

      Responder

Responder

